Talgo, més a prop de connectar les ciutats britàniques de Londres i Birmingham

Talgo ha presentat recentment el seu tren AVRIL, la seva plataforma tecnològica de material rodant d'última generació, com la base de la seva oferta per al subministrament de trens del concurs d'alta velocitat HS2, que ha de connectar les ciutats britàniques de Londres i Birmingham a partir de 2026.

Talgo ha desenvolupat diverses generacions de trens d'alta velocitat, que s'utilitzen actualment a Espanya, Aràbia Saudita i Àsia Central. En concret, AVRIL és l'últim desenvolupament tecnològic de Talgo, triat per Renfe per a formar el nucli de la seva flota d'avantguarda de molt alta velocitat, amb trenta trens que actualment es troben en fase de fabricació.

AVRIL és el resultat de vuit anys de treball d'enginyeria i d'una inversió conjunta superior als 50 milions d'euros. El seu nom comercial és l'acrònim en castellà d'algunes de les seves principals característiques: “Alta Velocidad Rueda Independiente Ligera”. Des de la companyia han atribuït a AVRIL un menor consum energètic, una reducció de les emissions de gasos d’efcte hivernacle i una major sostenibilitat.

Avril, màxima capacitat a alta velocitat, amb la millor comoditat

El Talgo AVRIL és el tren més avançat de la companyia  i la millor solució per a les operadores amb les demandes de capacitat més exigents. I ho és perquè combina la màxima velocitat amb un baix consum energètic i una gran capacitat en un únic pis: més de 600 places. La seva extrema lleugeresa i la seva major amplària el converteixen en el tren de molt alta velocitat més eficient del món.

L'excepcional disseny dels cotxes Talgo, amb la seva tradicional característica de vehicles articulats de curta longitud, permet construir caixes com les d’Avril: més amplària per a l'operador, sense superar els límits de gàlib imposats per la infraestructura

D'aquesta forma l'ús del tren s'optimitza, i es poden incloure més de 600 places sense necessitat de recórrer a la solució del doble pis, que entorpeix l'entrada i sortida de les persones i incrementa la sensació d’enclaustrament, ni reduir l'espai que tenen a la seva disposició els passatgers. Com l'amplària de la butaca i la distància entre seients no canvia, el confort està assegurat.

Amb més passatgers en cada servei, s'incrementa l'aprofitament del material rodant, es poden oferir preus més competitius i s'allunya en el temps l'horitzó de saturació de les línies més demandades. Això significa més rendibilitat per a l'operadora, i un  millor retorn per a inversors i contribuents. 

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.