Festo instal•la el seu primer digital sales hub a l’Hospitalet

L’empresa alemanya Festo ha inaugurat aquest dimarts el seu primer digital sales hub del món a les instal·lacions que té a l’Hospitalet de Llobregat. Amb prop de 100 anys de trajectòria en el sector de l’automatització industria, Festo ha triat l’Hospitalet d’entre les més de 250 delegacions que té arreu del món, amb el suport d’ACCIÓ.

El hub compta actualment amb un equip de 20 professionals i es preveu un creixement del 50% de la plantilla el proper 2022. Festo ha dut a terme una inversió de 2,6 milions d’euros en la posada en marxa del digital sales hub, dels quals un 84% correspon a personal, i divideix la seva activitat en quatre àrees funcionals: data analyst, programació, costumer care i innovació. L’activitat del hub està directament connectada amb la central de l’empresa a Alemanya, que dona suport a les més de 250 delegacions a tot el mon.  

En l’acte d’inaguració, el secretari d’Empresa i Competitivitat, Albert Castellanos, ha manifestat que és una “gran notícia” que Festo decideixi créixer a Barcelona perquè és una de les empreses líder del seu sector a Europa. Per Castellanos, el nou hub digital demostra que Catalunya és una “economia competitiva” i amb els “actius necessaris per oferir valor a les empreses més innovadores del món”.

El responsable de Digital Bussiness de l’empresa, Heiko Landsberg, ha explicat que l’empresa ha instal·lat el digital sales hub en un dels punts neuràlgics pel que fa a les noves tendències digitals, la capital catalana, fet que els permetrà “aprofitar el talent digital que hi ha a Barcelona, així com el seu ecosistema d’startups”.

De la seva banda, el membre del Consell d’Administració de Vendes de Festo, el Dr. Ansgar Kriwet, ha afegit que actualment, el 75% dels compradors B2B a Europa compren en línia i els agradaria utilitzar aquest canal “molt més”. Des de Festo preveu que l’any 2025, gairebé el 40% de les nostres vendes es generin de forma digital.

El director general de Festo Espanya i Portugal, Xavier Segura, ha explicat que el Digital Sales Hub compta amb el talent de 20 professionals, de més de nou nacionalitats diferents i amb altes competències. En total, les seus de Festo Espanya i Portugal compten amb una plantilla de 175 professionals.

Festo es una empresa familiar que té la seu a Esslingen (Alemanya). Subministra tecnologia d’automatització pneumàtica i elèctrica a 300.000 clients d’automatització industrial i de processos de més de 35 sectors. Els seus productes i serveis es comercialitzen a 176 països del món. L’empresa, amb 21.000 treballadors repartits a 61 països i més de 250 sucursals, va facturar 3.070 milions d’euros l’any 2019.

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.