Google aposta per la realitat virtual

El gegant d’Internet, Google, ha creat una nova unitat de negoci: la divisió especialitzada en realitat virtual. Clay Bavor, fins ara responsable de la Gestió de Producte i involucrat en aplicacions clau com Gmail, Drive o Docs, ha estat nomenat vicepresident d’aquest nou departament.

Fins aquest moment, Google no ha estat una de les principals corporacions dedicades a la realitat virtual tot i que sí que ha desenvolupat alguns productes: l’associació amb GoPro per la realització de vídeos en 360 graus; la implementació del suport a vídeos de realitat virtual a Youtube o les CardBoard són alguns dels exemples.

Una de les estratègies que ha marcat Google per créixer en aquest sector és Jump, un suport circular format per 16 mòduls per a càmeres disposades en cercle amb l’objectiu de gravar en 3D. El disseny ha anat a càrrec de GoPro mitjançant càmeres HERO4.

TEXT: REDACCIÓ // FOTOGRAFIA: LESNUMERIQUES

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.