HTC i Volkswagen uneixen forces en automoció

L’empresa taiwanesa i la corporació alemanya s’han donat la mà amb una aliança en el món de l’automoció que té com a objectiu implantar el poder d’Internet en els cotxes. Els vehicles de Volkswagen es vendran a Taiwan amb una solució capaç de comunicar mesuraments de rendiment i altres dades en temps real per tal de millorar l’experiència de la conducció.

Aquesta solució, denominada Customer-Link, és resultat de sumar l’eina per mesurar el rendiment Customer-Link Bridge més una aplicació mòbil compatible amb iOS i Android que entrega dades al conductor en temps real. Ambdós sistemes han estat desenvolupats per HTC i els serveis CRM de Volkswagen a la xarxa. Entre altres coses, pot indicar la distància recorreguda, la situació del trànsit, els nivells d’oli, la ubicació de les benzineres, la disponibilitat d’aparcaments o l’avís als passatgers del cotxe si hi ha algun problema.

Bernd Hoffmann, Managing Director de Volkswagen a Taiwan, ha manifestat que “la proposta Customer-Link permetrà als propietaris connectar-se fàcilment amb els seus cotxes i gaudir de tots els serveis de la marca més innovadora del mercat”. Aquest acord entre HTC i Volkswagen començarà a implantar-se al Taiwan durant el proper mes de maig.

TEXT: REDACCIÓ // FOTOGRAFIA: IMATGE D’ARXIU

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.