Everis passa a ser NTT DATA

Everis canvia la seva marca per NTT DATA, set anys després de la seva adquisició per part de la companyia japonesa. Durant aquest temps, les dues marques han treballat conjuntament, una feina que es vol reforçar, ara, amb el canvi en els disset països on everis té presència. En aquests països, la companyia continuarà apostant per oferir als clients una experiència i visió local amb el suport d’unes capacitats globals més garns.

NTT DATA és la sisena companyia de serveis TI del món segons Gartner i està present a més de 50 països. Hi treballen prop de 140.000 persones i genera uns ingressos de 22.000 milions de dòlars cada any. Everis, per la seva bada, amb 25 anys de vida, segueix aquest procés de canvi de marca en línia amb l’estratègia de creixement i d’una única marca global portada a terme per NTT DATA a tot el grup. L’objectiu final és simplificar i enfortir l’organització amb una identitat comuna que reflecteixi una visió compartida amb una col·laboració més àmplia a nivell mundial.

El canvi de nom arriba després que NTT DATA creés, el juliol passat NTT DATA EMEAL (Eurpa, Orient Mitjà, Àfrica i Amèrica Llatina), una companyia que també engloba everis, amb presència principalment a Europa i Amèrica Llatina, i NTT DATA EMEA, amb presència al Regne Unit, Alemanya, Itàlia i Romania. La nova companyia té 38.000 treballadors en 25 països diferents i uns ingressos de 3.000 milions d’euros anuals. NTT DATA EMEAL està dirigida per Fritz Hoderlein, fins al momento CEO d’Everis, qui defensa el “gran talent” de la compañía que permetrà genererar “beneficis tangibles” per als clients a través de la tecnología a més d’oferir a la plantilla “la millor trajectòria profesional posible”.

El contingut d'aquest camp es manté privat i no es mostrarà públicament.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.