L'any 2017 serà el punt d'inflexió per a la realitat augmentada
La companyia que estudia el mercat de les tecnologies, ABI Research, ha indicat que durant el 2016 han crescut les inversions i els desplegaments en realitat augmentada i ha destacat l’any 2017 com el veritable punt d’inflexió per a aquesta tecnologia.
Segons ABI Research, la realitat augmentada es convertirà en un segment de referència per a les empreses durant els pròxims cinc anys. Un dels màxims exponents de la realitat augmentada i la realitat virtual és el llançament de les ulleres intel·ligents, que permeten una nova relació amb l’entorn. Les previsions indiquen que les ulleres intel·ligents i les seves aplicacions assoliran els 27 milions d’enviaments l’any 2021.
Eric Abbruzzese, investigador principal de l’ABI Research, ha confirmat que “durant l’any 2016 s’ha invertit més en les proves i les implementacions de realitat augmentada i l’any 2017 ja tindrem un mercat més madur i disruptiu”. Després del llançament del popular joc Pokemon Go, la societat ja coneix què és la realitat augmentada i ara només resta que les grans corporacions apostin d’una manera ferma per aquesta tecnologia.